Intervjun är bokad



Gud va skönt, nu känns det som det verkligen kommer igång! Fredagen den 10/7 skall jag på intervju i Växjö och jag är inte så farligt nervös om jag skall vara ärlig. Men lite tänker jag nog förbereda ändå, skadar ju aldrig att komma förbered ju!

Vad jag hört/läst så kommer dom fråga både på enegelska och på svenska, men mest på engelska. Frågor så som "Vad förväntar du dig av ditt år i Usa?" "Hur skulle du vara som Au pair?" and so on. Jag vet inte riktigt svaren på dem frågorna men det är kanske bäst att bara ta dem när de kommer?  Eller hur gjorde ni?

Rebecca

Kommentarer
Postat av: S

Hej! Jag hade min intervju för två månader sen. =)

Bara så att du vet så kommer hela intervjun att hållas på engelska. Lycka till!

2009-07-05 @ 18:14:33
URL: http://ordinaryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0