Intervjun

Ja, då vart intervjun avklarad, känns riktigt bra. Som jag skrev så träffades vi utanför Mcdonalds där vi sedan gick in och satte oss. Tjejen som intervjuade mig hette Victoria och var supertrevlig! Hela intervjun var på engelska och det flöt på fint tycker jag. Den tog lite mindre än en halvtimme för mig, vilket jag tyckte va skönt. Såhär i efterhand kan jag säga att man absolut inte skall vara nervös inför något när det kommer till intervjun!

Intervjun med STS

  • Frågor på engelska som skall besvaras med engelska. Hon antecknar vad du skriver.
  • 75st frågor som du skall besvara skriftligt. En del knepiga frågor men det är bara att fråga om du undrar.
Klart!

Nu skall jag fixa Fotokollaget, det sista på det personligabrevet och hälsoundersökningen som är på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0