Olika organisationer

Jag har läst runt jätte mycket nu på olika bloggar och läst om olika organisationer. SI verkar ju vara riktigt bra och hjälpsamma, CC (culture care) har jag bara hört dåligt om när det kommer till matchningen men jag har inte hört alls mycket om STS. Absolut inget dåligt iaf. Jag hoppas verkligen att jag har gjort rätt val av organisation och att jag ska hitta en match. Finns you au pairer som har gått hur länge som helst och väntat på en match. Om det finns några Au paier som läser här och har åkt med STS: hur långt tid tog det för er innan ni matchade med en familj?

Love,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! För mig tog det ca. 2 månader. Men jag råkade ut för lite problem. hade typ 17 familjer som klickade att de va intresserade av mig. Jag var nära en match med flera familjer o alla va superbra, men efter många om o men har jag nu min familj. Tror de står lite på min blogg.. Men jag vet iaf att jag har valt rätt nu :) Lycka till i matchningen! Är det något du undrar över är det bara att kontakta mig!

2009-07-12 @ 22:36:12
URL: http://miio.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0