En till familj! (STS)

Men dra på trissor! Idag fick jag ett samtal från USA från Inter Exchange i USA som STS jobbar med och dom förklarade att en familj från N.Y skall ringa mig i morgon. I'm super exited! Tänk om det är drömfamiljen?! Tänk om jag sitter där hos dom om 3 månader? Haha, nu ska jag nog inte ropa hej ännu men lite förväntansfull måste man vara! I övrigt har inte mycket hänt och imorgon skall jag jobba över till 9, working 9 to 9! Extra cash inför resan såklart:) Nähe hörrni, vi hörs imorgon när familjen ringt!


Svar på fragan angående om SI intervjun kommer! Promise!

Kommentarer
Postat av: Sara

meh! Så inter exchange kan faktiskt fixa lite matchningar! congrats to them! (jag har inte fått någon på 3 månader..) och grattis till dig såklart :D

2009-11-12 @ 16:41:49
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0