Familj #4 (STS)


Nu börjar den riktiga belsutångesten komma! Familj nr 4 har ringt och vi pratade i nästan 50min (pappan och mamman). Dom hade två flickor på 5 och 8 år, bodde i Hartsdale som är ungefär en timme utanför manhattan. Dom hade en bil som jag fick låna om jag behövde men fick inte köra för långt och bensinen skulle jag betala själv. När dom skulle på semester tog dom inte med sig au pairen vilket jag iof tycker är positivt. dom var intresserade av mig och skulle ringa idag igen. Dom vill redan matcha men man måste ha två samtal innan man går vidare tydligen. Jag tror jag kommer att säga ja till dom här men jag vet ju inte än när dom vill att jag skall komma.. får fråga det idag!

Familj:
Heery
Gifta: ja
Barn: female 5 & 8.

+: Var ledig alla helger och jag fick göra vad jag ville!
Jobbade bara mellan 2-7 på vardagarna.
Tillgång till bil

- : Delade badrum med barnen
Fick betala bensinen själv
Skulle städa toalett, nedervåning och barnens rum.

Nej nu när man ser det såhär så vet i sjutton.. haha. Varför kan jag aldrig ta ett beslut?

Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0