Intervju med SI

Hej och Hallå allihopa!

Nu var intervjun med SI avklarad, skönt=) Den gick super och varade i ungefär 2h (vi var 2st). Fungerade i stort sätt som intervjun med STS bara det att jag fick lite mer frågor och så blev man bjuden på fika! Härligt.

Angående familjen från D.C så blev det ett slutgiltigt nej. Känndes så dumt dock för dom erbjöd sig att vänta till Januari fast dom behövde en Au pair den 10/12 och dom var beredde på att låta mig tjäna extra pengar så jag kunde åka till New York oftare om jag ville men i hjärtat känndes det inte rätt. Jag vill ju till N.Y, ingen annan stans.

Dessutom fick jag se idag att min ansökan är hos en familj i Hartsdale, NY, vilket är hur bra som helst men nu återstår det att se om dom hör av sig eller inte!

Nähe nu ska jag laga mat, fråga på om ni undrar något:)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Kan du berätta lite om vad det var för frågor på SI intervjun? :)

2009-11-10 @ 22:35:55
Postat av: Änneli

Lycka till!

2009-11-11 @ 12:56:00
URL: http://onkelanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0