Video

Men gud hur svårt skall det vara!? Haha, jag har försökt göra min Au-pair video i typ en timme nu men jag blir aldrig nöjd. Sen har jag värsta förkylningen också så jag håller på att nyser och snorar ALL the time. Vilket inte är så charmigt haha. Sen hur skall man göta videon? Skall man vara seriös, sitta rätt upp och ner och prata eller ska man typ göra som i the crib? haha.. "This is my refridgerator whit a lot of food, next were moving on to my cinema.." Haha, hade vatt kul ändå! Nej men man vill ju inte vara helt tråkig heller? Äh skitsvårt ju!

"Hello, dis is Debecca doing her Au-pair didio.. a-a-atchooo...hrm.. snörvel...am.." Typ.

Suck!

Well om jag får till en video så lovar jag lägga upp den här!


Man vill ju inte riktigt låta såhär haha..


Kommentarer
Postat av: Änneli

URK URK, va e det med henne? strävar hon efter att låta som ett kasettband från 1983 med engelska för mellansrtadie elever?



Fast du ska nog skippåa " yo nigga wass up? Im feelin the us fuckin a" stylen oxå- eller? :)

2009-11-01 @ 15:56:43
URL: http://onkelanneli.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, gud vad tråkig hon lät!

sv: Ja, jag har ju också varit det men utan någon matchning vilket har gjort mig lite knäckt. :( Men av vad jag har hört är Interexchange (min organisation i usa) inge bra, alla andra som också har dom har inte heller fått några matchningar :( Så jag hoppas, hoppas verkligen på SI nu!!

2009-11-01 @ 16:55:10
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0