Familj #3 (STS)

Godmorgon!

Igår hände det grejer minsann! Var sjuk igår och låg i min säng och skulle försöka sova lite runt två tiden på dan och plötsligt ringer telefonen, ett 0017 nummer. Jag fattar ingenting och svarar yrvaket sen efter tag fattar jag att det är en au pair familj. Det roliga är dock att jag inte har fått något mail eller ngt alls. Men vi pratar på lite och allt låter superbra förutom att dom bor i Wachington DC och vill att jag kommer den 10 december! I vilket fall så kommer vi överens om att jag ska prata med övriga familjen på kvällen och det var lite nervöst, först pratade jag med pappan, sen derasd 13 åriga dotter, mamman igen, deras 17åriga son, pappan och sist au pairen. Det var kul men nervöst! Haha. Men hur mycket jag än gillade denna familjen så kommer jag bli tvungen att tacka nej iom. avresedatumet! Tyvärr.

Familj #3

Gifta: Ja
Antal barn: 2 på 13 och en på 17.
Bor: Wachington DC (4h ifrån N.Y)

Match? Nej tyvärr, kan inte åka förens januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0