Familj #2 (STS)


Vaknade upp imorse och kollade mailen som jag ALLTID gör och trodde inte att jag skulle ha fått någontning idag heller. MEN DET HADE JAG:) Ett mail från en singelmamma i N.Y! Dock verkade det som att hon ville att jag skulle jobba 24/7 och så skrev hon att dom räknade in mig i alla familje aktiviteter som dom skulle göra. Låter inte riktigt som min cup of tea! Jag jobbar gärna och följer gärna med på någon aktivitet och så men jag proriterar egen tid högt! Men hon skall ringa mig idag och då får vi se vad som sägs, uppdaterar självklart då:)

Gifta: Nej
Antal barn: 2
Bor: N.Y

match? nej, passade inte mig.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: evelina

Okej =) Tack detsamma

2009-10-01 @ 18:28:13
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: alexander

hej igen!

kan du inte göra någon typ av check lista över vad som skall göras innan man åker iväg som au pair på dom olika förmedlingarna.



//alexander

2009-10-11 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0