Att börja om

Carolina:
Hej, när du blev medlem på Scandinaviska Institutet fick du göra om alla saker som du gjorde hos sts då?:)

Hej!:) Yes, jag får börja om från början igen, tyvärr. Men allt handlar ju om att de vill ha allt på deras papper. Personliga brevet kan jag ju köra på samma om jag vill, det spelar ingen roll. Däremot vill inte SSI ha några kollage så man publicirera bara upp bilderna. Hälsoundersökning, referenser, polisregisterutdrag och kopior m.m måste göras igen! Men när du redan gjort allt en gång så går det ganska kvickt och vill man det tillräckligt mycket så tycker man inte ens att det är jobbigt tror jag inte!:)

Om någon som funderar på att åka som Au pair och vill ha en koll på vad man skall göra inom STS och SSI så kan jag lägga upp en smidig checklista om det skulle vara bra kanske? Kan vara kul och se hur mycket det rör sig om. Men jan kan inte lägga upp något om Culture Care för jag kan ingenting om dom!:)

Let me know!


Kommentarer
Postat av: Fazz

Vad kul! Jag med nämligen. Vore kul att snacka med någon som också ska iväg :)



Kram

2009-09-30 @ 13:42:30
URL: http://fourthofoctober.blogg.se/
Postat av: Alexander Sandström

Ja! Lägg gärna upp en check-lista!

Vore bra att ha det som mall.

tack på förhand

2009-09-30 @ 20:48:24
Postat av: viktoria

Men, genom vilken agentur åker du med nu då? STS eller SSI?

2009-10-02 @ 14:47:37
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0