Jag är en av dom


Hej hörrni! Nu har jag förstått att jag är en av dom som kommer att få vänta länge innan den rätte dyker upp. TRåkigt nog. Ingen mer match so far och igår ringde jag sts som skulle skicka mail till usa för att kolla läget. Vi får väl se om det händer något, vilket jag betvivlar. Men i vilket fall så känns det bättre att dom kollar lite på det. Well, tänke bara att ni skulle veta det! Och nu lät jag jätte negativ men det är jag inte! Jag tror och hoppas fortrarande, inte i samma rusande fart bara! haha


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, jag hittade din blogg på STS faceboogrupp:) Jag är själv i matchingprocessen och har pratat med fyra familjer men det har inte blivit någon matchning:/ Din blogg är verkligen bra, tycker det är roligt att se att andra är i samma sits som mig så det inte bara är jag som inte har någon familj:)

2009-09-23 @ 19:36:43
Postat av: Alexander Sandström

Det kommer att fixa sig, allt sånt här tar tid!

Jag vet om att det kommer att lösa sig för dig! Dina kolage om dig själv var ju helt underbara. Man märker ju att du verkligen vill detta. Så jag kan inte förstå varför du skulle bli utan en familj. Never!!!

// Fight for your dreams

Älskar att följa din au pair blogg.

Jag vill också arbeta som au pair i America, helst i New york. Jag förstår att det pirrar i magen på dig när du tänker på det!!

Lycka till, kommer att följa din resa ;)

2009-09-27 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0