Open


Okej, nu har jag öppnat upp mig så jag kan ta emot familjer från HELA usa. Känns både bra och dåligt. Jag vill ju egentligen bara till New york men om det nu dyker upp en super familg i Chicago, Wachington eller likn. kan jag ju kanske få det bra där och kanske förlänga sedan efter ett år och flytta till New York, who knows. Varför jag öppnade upp var flr att Sts för tillfället inte hade några värdfamiljer i New York vilket var tråkigt men så är livet.


Carolina: Tack så jätte mycket! Ja visst är det skönt att känna att man inte är ensam! Varför har det inte blivit match med dem familjerna då? Hoppas du hittar rätt snart!:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, jag vet faktiskt inte, det har verkat jättebra när jag har pratat med familjerna men sedan har dom tackat nej. Hoppas det kommer upp något nytt snart:) Hoppas du får en familj snart också:)

2009-09-26 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0