Scandinaviska institutet

Jo nu är jag med i Scandinaviska Institutet också! Jag ville ha mer alternativ öppna för det är trots allt min framtid det gäller! Men missförstå mig inte för STS har inte gjort ngt dåligt dom hade helt enkelt inga familjer dit jag ville så dår fick jag göra såhär! SSI (scandinaviska) är super trevliga och verkligen engagerade, dom sa att dom hade många familjer i området så det skulle inte bli några problem! That's my kind of music! Det tråkiga är bara att man får börja om från början med polisregister och hälsoundersökningar.. sucks. Men så värt det:)

Later..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, när du blev medlem på Scandinaviska Institutet fick du göra om alla saker som du gjorde hos sts då?:)

2009-09-29 @ 20:06:13
Postat av: Fazz

Hej! Snubblade in på din blogg av en slump och såg att du också ska åka som au pair till USA. Om jag har förstått det rätt så är du också i matchningsprocessen med STS?



Kram Fazz

2009-09-30 @ 13:03:13
URL: http://fourthofoctober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0