1 februari 2010!

Hej på er:)


Japp nu är det bestämt och jag är gladare än någonsin!:) Det blev ju som sagt familjen i New Jersey och dom är hur underbara som helst! SI har även informerat mig om att mitt avresedatum blir den 1 februari, vilket är väldigt snart men med tanke på att jag har väntat sedan september skiter jag i det haha. Nu är det dock mycket som skall fixas och jag ska skriva ut lite visum papper idag för att sedan skicka ngn kod till SI och sedan bokas dom tiden och blablabla. En hel vetenskap kan jag lova.

Men i alla fall, allt med familjen känns super! Var lite orolig först över att dom bodde 1½timme utanför manhattan så jag mailade och frågade om det gick dåliga förbindelser.Fick ett snabbt svar från värdmamman där hon sa att jag hade inget att oroa mig för och att jag alltid hade en bil som jag fick köra med. Det perfekta svaret:) Så nu finns det inget som oroar mig. Dom skrev också såhär i mailet: "We're great -- much better now when you're joining us!" Hur glad blir man inte då?:)

Jag ska fråga familjen om jag får lägga ut bilder på barnen, blir lite roligare då!

Until then, LOVE

Kommentarer
Postat av: Sara

grattis till värdfamiljen! :)

2010-01-04 @ 23:42:17
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0