19 / Läget

Just nu är läget under någorlunda kontroll! Har fått en hel del ordnat idag. Skulle egentligen till banken men dom har tydligen börjat stänga 13.00 istället för 15.00 så ska dit imon istället. Imorgon ska jag också betala in visumet och få det undanstökat, ringa SI och få hjälp med visumpapper, köpa frimärken, kolla efter present till värdföräldrarna och åka till lassarettet! Men det är rätt skönt att få allt undanstökat faktiskt så kan man ta det lugnt innan avresa!

Tänkte föresten på att mitt paket jag skickade borde vatt framme snart, ska bli spännande och se om dom blir glada:)

LOVE
Visum check:
- Personbevis
- Ta kort
- Betala avgiften
- DS-156
- DS-157
- DS-158
- Kontoutdrag
- Frankerat kuvert (62:-)
- DS-2019
Kvar att göra är alltså:

- Presenter till Värdbarnen
- Boka tid på ambassaden
- Hälsoundersökning 13jan
- TBC test
- Visumpapper (!?!?)
- Ambassaden 19jan
- Betala in avgiften till SI
- Säga upp mitt mobil abb
- Köpa adapter
- Skicka in polisregistret
- Köpa sista presenterna
- Hitta Handbagage
- Skicka paket till familjen
- Köpa decilitermåt
- Betala Visum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0