24 / Mobilen och P. Pack

Hej hörrni! Idag har jag tatt itu med mitt mobil abonemang som jag har, känns sjukt onödigt att betala 299:- i månaden i ett år när jag inte ska använda den!? Så jag ringde tre och förklarade situationen för dom och sa också att min bindningstid går ut i April. Nemas problemas sa Adam på tre och frågade om jag ville avsluta det här och nu och få en slutfaktura på 1500:- eller så ändrade han min abbform till 69:-/mån och då behåller jag mitt nummer under hela vistelsen i USA samt att det blir billigare (69 * 12 = ca800:- istället för 1500:-). Bra säger jag! Så var det ordnat! Mitt mobila bredband skall min gode vän Emelie ta över så vi fixade även att det blev billigare för henne! Good.

Några av er kanske vet att jag precis flyttat hem från Västervik? Well, annars vet ni det nu:) Vi flyttade ju hem strax innan jul och gjorde adressädringen klar nu i början av Januari och i samma veva så får jag mail om att mitt Placement Pack har skickats. Skit tänker jag för tänk om det hamnar i Västervik som ligger 30mil därifrån jag bor nu. Nooot good. Så mailar jag Therese på SI och förklarar för henne då säger hon att jag ska kontakat DHL. Sagt och gjort, men så säger dom att avsändaren måste ändra det för det blir en extraavgift. Stackats SI, jag bara ställer till det haha:) Men Therese skulle fixa det iaf! Börjar ju närma sig nu, 24dagar kvar!

LOVE

Kvar att göra är alltså:
- Presenter till Värdbarnen
- Boka tid på ambassaden
- Hälsoundersökning 13jan
- TBC test
- Visumpapper (!?!?)
- Ambassaden 19jan
- Betala in avgiften till SI
- Säga upp mitt mobil abb
- Köpa adapter
- Skicka in polisregistret
- Köpa sista presenterna
- Hitta Handbagage
- Skicka paket till familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0