25 / gifts


Hej hörrni! Vilket jäkla väder, kallt som sören:) Idag har jag faktiskt fått lite gjort, jag har postat polisregistret (skulle gjort det igår men det blev aldrig av) och postat ett paket till familjen! I paketet låg en varsin stor chokladkaka till E och R och två mörk/ljus chokladkakor till hostmum och hostdad samt Erik Grönwall skivan! Sen köpte jag fint rött papper och kuvert på Bokia och skrev med silverpenna ett fint brev till barnen, hoppas dom uppskattar det:) Det var ganska dyrt att skicka paket till USA; 155kr kostade det. Jaja, lätt värt det iaf:) Och listan blev lite mindre haha, fast jobbigt nog dyker det upp nya saker hela tiden!

Nu ska jag kila!
Love


Kvar att göra är alltså:
- Presenter till Värdbarnen
- Boka tid på ambassaden
- Hälsoundersökning 13jan
- TBC test
- Visumpapper (!?!?)
- Ambassaden 19jan
- Betala in avgiften till SI
- Säga upp mitt mobil abb
- Köpa adapter
- Skicka in polisregistret
- Köpa sista presenterna
- Hitta Handbagage
- Skicka paket till familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0