26 / polisregister


Usch vad jag ogillar helgdagar nu när man inte har jobb, haha. Ingen på SI (Skandinaviska institutet) jobbar så man kan inte prata med dom.Inga affärer är öppna så jag kan inte köpa grejer till resan osv. osv. I-landsproblem jag vet men man känner sig så sjukt stressad så man vill bara bli av med allt! Idag ska jag i vilket fall posta polisregistret så det blir ju en sak att kryssa av. Och nu hörrni, är det bara 26 dagar kvar!;)

Förresten så ska jag ha min avskedsfest den 29jan och jag har skickat inbjudningar via Facebook (Thank god for facebook). Men är det nu någon som vet med sig självt att den borde vara där men inte har Facebook så skriv en kommentar så löser vi det:)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0