27 dagar

Något liknande detta såg nallarna ut som jag köpte, de jag köpte hette Linn och Tova! Cute.

 

Tiden bara rinner iväg! Idag är det alltså 27 dagar kvar tills jag anländer i NY! Magiskt. Idag har jag lyckats hitta lite presenter till familjen! Två stycker übergosiga nallar från Teddykompaniet Båstad, svensktillverkat är ju ett måste, till barnen samt en varsin 200g Marabou chokladkaka haha! Till föräldrarna har jag bara änsålänge köpt Mörk marabou choklad, sedan tänkte jag hitta något från Kosta Boda! Dessutom köpte jag Erik Grönwalls skiva som dom ska får haha. Tyckte det kunde vara kul för dom att höra Svenska Idolen:)

Kvar att göra är alltså:
- Presenter till Värdbarnen
- Boka tid på ambassaden
- Hälsoundersökning 13jan
- TBC test
- Visumpapper (!?!?)
- Ambassaden 19jan
- Betala in avgiften till SI
- Säga upp mitt mobil abb
- Köpa adapter
- Skicka in polisregistret
- Köpa sista presenterna
- Hitta Handbagage


Kommentarer
Postat av: Sara

jaa, det ska bli kul att bo så nära NY! :D

2010-01-05 @ 22:05:55
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Alexander

Åhh. vad kul ett det äntligen har löst sig med all au pair sökande och allt, men men, det finns ju fortfarande saker som skall ordnas m.m. Och framför allt du har ju ett helt Au Pair år framför dig. Jag är verkligen glad för din skull.

Din blogg är ju skit bra... du borde skicka adressen till Aupairguiden.se så att fler kan följa dig.

Önskar dig all lycka.. men mig blir du inte av med även om du reser till U.S.A. Jag kommer allt att följa din resa med nöje. Sjukt bra!!

2010-01-05 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0