7 / 1 VECKA!

Hej! Idag var jag och kollade mitt TBC test och precis som jag trodde så hade jag det inte:) Nu hörrni återstår det bara en vecka och det känns så nära nu! Den här veckan ska jag äta middag med mamma och dom på torsdag, ha avskedsfest på fredag, äta middag med pappa och dom på lördag och äta med Niclas familj på söndagen. En jäkla massa avsked, usch! Packa måste jag se till att få gjort också.

Kvar att göra är alltså:
- Presenter till 3:åringen
- Boka tid på ambassaden
- Hälsoundersökning 13jan
- TBC test 22/1
- Läsa av TBC test 25/1
- Visumpapper (!?!?)
- Ambassaden 19jan
- Betala in avgiften till SI
- Säga upp mitt mobil abb
- Köpa adapter
- Skicka in polisregistret
- Köpa present till 1:åringen
- Köpa present till värdföräldrarna
- Hitta Handbagage
- Skicka paket till familjen
- Köpa decilitermåt
- Betala Visum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0